Prijsopbouw & betaalmogelijkheden:

Alle prijzen zijn inxclusief verpakkingskosten.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang/gewicht van de bestelling.

De verzendkosten worden meegenomen in het totaalbedrag en worden vooraf getoond voordat u de bestelling definitief plaatst. Hoe de verzendkosten worden bepaald kunt u hier lezen.

Er zijn diverse betalingsmogelijkheden:

  • Ideal (alleen voor Nederland niet mogelijk voor België).
  • Bancontact (alleen voor België niet mogelijk voor Nederland).
  • Credit card.
  • Vooruitbetaling via bankoverschrijving.

 

Garantie:

Garantie op de door AUTOGORDIJN geleverde artikelen bedraagt 1 jaar. 

 

Retourneren:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@autogordijn.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren:

De luxe rail op maat gemaakt betreft een product welke klant specifiek op maat wordt gemaakt. Om die reden kan het gehele aankoopbedrag helaas niet worden geretourneerd. Indien de rail op maat u niet bevalt kunnen de motor en afstandsbediening worden geretourneerd. Voor de rail welke dan niet kan worden geretourneerd zullen kosten in rekening worden gebracht zijnde 50% van het aankoopbedrag van de samenstelling rail, motor en afstandsbediening.. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product componenten retour te sturen.

 

Levering van losse componenten behorende bij het hoofdcomponent:

Losse componenten zoals timers, buis assen, lagers, RF / WIFI ontvangers bedoeld als accessoires bij hoofdcomponent zijnde  elektrische rolgordijn, budget gordijnrail of luxe gordijnrail op maat gemaakt kunnen niet los worden besteld en worden uitgeleverd indien het hoofdcomponent niet bij AUTOGORDIJN wordt besteld of is besteld geweest.

 

Klachtenregeling:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@autogordijn.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Privacy beleid:

Klik op deze link om het privacy beleid van AUTOGORDIJN te kunnen lezen.